نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نیاز به کرکره برقی از انجایی امد که استفاده از کرکره‌های دستی آهنی دشوار بود و در اثر گذشت زمان و قرار گرفتن در معرض باد و باران ظاهر متفاوتی پیدا می‌کردند و نیاز بود که مجددا رنگ‌آمیزی شوند. نسل بعدی کرکره‌ها حفاظ‌های آکاردئونی‌ بودند که به دلیل مراحل ساخت و رنگ‌آمیزی دشوار قیمت بالایی داشتند. همین موضوع نیز باعث به وجود آمدن کرکره برقی درفا شد. کرکره‌های برقی و پرده برقی را می‌توان از انواع درب‌ اتوماتیک شیشه ای برشمرد. استفاده از این نوع کرکره‌ها در مکان‌هایی مانند درب‌های پارکینگ، مرکز‌های تجاری و مغازه‌ها بسیار رایج است.

امروزه استفاده از کرکره‌های برقی فقط به مغازه‌ها و مرکز‌های تجاری خلاصه نمی‌شود و کاربردهای زیادی در مکان‌ها مختلف پیدا کرده است. شاید بتوان مهم‌ترین مزیت خرید کرکره برقی درفا را دوام و مقاوت بالای آنها در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دانست. در ادامه قصد داریم به انواع کرکره‌های برقی اشاره کنیم. کرکره‌های برقی پارکینگ این نوع از کرکره‌های برقی باعث بالا رفتن امنیت و ایمنی در پارکینگ‌ها می‌شوند. درب‌های پارکینگ کرکره ای نیاز به فضای زیادی ندارند و هنگام باز شدن زیر سقف جمع می‌شوند که این موضوع باعث افزایش فضای تردد برای ساکنین می‌شود. باز و بسته شدن این کرکره‌ها به وسیله‌ی ریموت صورت می‌گیرد و اتوماتیک هستند. از آنجایی که این توع از کرکره‌ها در طرح‌ها و شکل‌های گوناگونی موجود هستند امکان هماهنگ کردن طرح و شکل آنها با نمای ساختمان وجود دارد.

کرکره برقی موجب می‌شود ایمنی مغازه ها و پارکینگ ها افزایش یابد. در مغازه ها اغلب بر روی درب اصلی، کرکره برقی نصب می‌شود. این کار باعث افزایش امنیت می‌شود. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و قیمت کرکره برقی دُرفا آشنا کنیم. لطفا در ادامه این مطلب، همراه درفا باشید. کرکره برقی چیست؟ کرکره برقی نوعی کرکره مدرن است که دارای یک موتور کوچک می‌باشد. این کرکره با کمک موتور خود، هنگام فشار دادن یک دکمه، به صورت عمودی باز و بسته می‌شود. انرژی لازم برای انجام این کار، توسط نیروی برق تامین می‌شود. در نتیجه، کرکره‌های برقی بدون اتلاف وقت و تنها در طی چند ثانیه باز یا بسته می‌شود. به طور معمول برای ساخت کرکره‌های برقی از متریال آلومینیوم یا فولاد استفاده می‌شود. این متریال ها علاوه بر استحکامی که دارند، قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند. از این رو می‌توانید با هر طرح و رنگ دلخواهی که مد‌نظرتان است، آن را رنگ‌آمیزی کنید.

کرکره برفی هایی که شرکت درفا نصب می‌کند دارای ویژگی های استاندارد و قابل قبول می‌باشد‌. همراه درفا باشید تا در ادامه به بررسی این مزایا بپردازیم. کرکره برقی دُرفا به دلیل متریال خوب و باکیفیتی که دارد، در برابر انواع اسیب ها مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. در نتیجه به هنگام بارش برف و باران، مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. کرکره‌های برقی عایق تا حدودی عایق صدا بوده و از حجم زیاد آلودگی های صوتی، می‌کاهند. این محصولات فضای زیادی اشغال نکرده و از نظر وزن سبک هستند. همانطور که پیش از این هم به این موضوع اشاره کردیم، کرکره‌های برقی از نظر امنیت، در میان شیر کرکره ها رتبه اول را کسب کرده است. تمام لوازم کار این کرکره در یک دکمه خلاصه می‌شود‌ و. شما می‌توانید با فشردن آن، کرکره را به سمت پایین یا بالا هدایت کنید. کرکره‌های برقی برخلاف کرکره‌های دستی، نیازی به قفل جانبی ندارند.

در کرکره‌ای که از تیغه فولادی استفاده می‌شود، این نقطه ضعف بر‌طرف شده است. نحوه ثبت سفارش و خرید کرکره برقی درفا فروشگاه درفا یکی از باتجربه‌ترین و معتبرترین فروشگاه های کشور در زمینه تولید و نصب انواع درب و کرکره های اتوماتیک می‌باشد. درفا با به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان باتجربه و مجرب در زمینه کرکره‌های برقی و درب اتوماتیک، توانسته است به یک برند معتبر در ایران تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید برای ثبت سفارش محصول مورد نظر خود، از مشاوران درفا کمک بگیرید تا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیر محل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

دزدگیر  اماکن بیسیم  به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵یا۴۳۳ و یا۸۶۶ کار میکنند. در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد.

سنسور های مختلفی برای ارتباط به دزدگیر بیسیم وجود دارند که به شرح زیر ذکر میکنیم چشمی بی سیم دزدگیر اماکن: چشم بیسیم چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتوانددر هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل H9در صورت نصب بر روی دستگاه های سیمکارتی قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزیبیسیم فایروال فعال خواهد بود.

برای مشاهده ی قیمت دزدگیر سیم کارتی کالابست،  بی سیم و سایر دزدگیرها می توانید به سایت کالابست مراجعه نمایید.

بهترین دزدگیر منزل کالابست  چیست؟ دزدگیر بیسیم به دزدگیری گفته میشود که توانایی برقراری ارتباط بین سنسور ها و دستگاه مرکزی به صورت بیسیم فراهم شده است،این ارتباط بیسیم در بستر فرکانس های مختلفی انجام میشود،اکثر دستگاه های موجود در بازار با فرکانس ۳۱۵ یا ۴۳۳ و یا ۸۶۶ کار میکنند.

در دزدگیر های بیسیم همواره باید به باطری داخلی سنسور ها توجه داشته باشید که اتمام این باطری میتواند عملکرد سیستم را مختل کرده و امنیت محل مورد حفاظت کاهش یابد،البته سنسور های جدید از جمله سنسور چشم بیسیمh9 و شوک سنسور بیسیم فایروال قابلیت جدیدی را دارند که میتواند اتمام باطری را از طریق پیامک به شماره های تعریف شده در دزدگیر های فایروال اعلام نماید، نکته : این قابلیت تنها در صورت استفاده از سنسور ها در دزدگیر های برند فایروال عمل خواهد کرد فرکانس سنسور های بی سیم سنسور ها باید از نظر فرکانس با دستگاه مرکزی همخوانی داشته باشند،برخی از دزدگیر های از جمله دزدگیر فایروالF9 و دزدگیر فایروالF10 توانایی عملکرد با فرکانس های ۴۳۳ و  ۳۱۵ مگاهرتز را به صورت همزمان دارند که این خود میتواندیک مزیت خوب در یک دستگاه دزدگیر باشد چرا که در صورتی که ریموت دزدگیرمحل کار با منزل هم فرکانس نبودند میتوانید از یک ریموت برای هر دو استفاده کنیدو دیگیر نیازی به همراه داشتن دو ریموت نخواهد بود.

چه سنسور هایی به دزدگیر بی سیم وصل میشوند؟

چشمی بی سیم دزدگیر اماکن:چشم بیسیم دزدگیر اماکن به سنسوری اطلاق میشود که حرکت را در یک محیط سنس کرده و به دستگاه مرکزی اعلام میکند چشم های بیسیم نیز با فرکانس های ۳۱۵ و ۴۳۳ تولید میشوند،مصرف داخلی چشمییکی از مهمترین ویژگییک چشمی دزدگیر می باشد ،چرا که به دلیلی استفاده از باطری داخلی در صورت کم مصرف بودن عمر باطری بسیار افزایش خواهد یافت،از این رو انتخاب برند مناسب میتواند در هزینه های سالانه نگهداری بسیار کمک کننده باشد. چشمی های بیسیم فایروال در دو مدل H9 و H7 تولید و عرضه میشوند که مدل  H9در صورت نصب بر روی دزدگیر اماکن سیمکارتی کالابست قابلیت اعلام اتمام باطری از طریقSMS را دارد. نکته :این قابلیت فقط در صورت اتصال به دستگاه مرکزی بیسیم فایروال فعال خواهد بود .



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

همه چیز در مورد نرم افزار حسابداری تحت وب نرم افزار حسابداری تحت وب به طرق مختلف کارهای حسابداری را آسانتر کرد و باعث شد درصد خطا و اشتباه کاهش پیدا کند و بخش‌های مدیریتی بتوانند در هر زمان که می‌خواهند از طریق سیستم بر اعمال حسابداری و امور مالی نظارت داشته باشند. با گسترش تکنولوژی تعداد آنها روز به روز افزایش پیدا کرد؛ به طوری که امروزه طیف وسیعی از این نرم افزارهای حسابداری تحت وب وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و می‌توانند بسته به نیازهای کسب و کار شما برایتان مفید باشند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد مزایای استفاده از این نرم افزار تحت وب حسابداری و ویژگی‌هایی که در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد بیشتر توضیح دهیم. تغییرات شیوه‌های حسابداری از سنتی به سیستمی و آنلاین سال‌ها قبل که که علم و تکنولوژی هنوز پیشرفت زیادی پیدا نکرده بود، حسابداری هم مانند بسیاری از بخش‌های یک کسب و کار به صورت دستی و سنتی انجام می‌شد. با گذشت زمان و توسعه‌ی کسب و کارها، دیگر امکان ادامه‌ی کارها به همان شیوه‌ی سنتی وجود نداشت. از این رو شیوه‌های حسابداری هم مانند سایر بخش‌های کسب و کار تغییر کرد. حسابداری تحت وب عبارتند از فرایند انجام امور حسابداری به صورت کامپیوتری در بستر فضای ابری. در این روش با استفاده از یک نرم افزار، افراد درون سازمان به یک سامانه‌ی یکپارچه‌ی حسابداری متصل می‌شوند و در هر بخشی از یک شرکت که باشند می‌توانند به اطلاعات مختلف حسابداری مانند حساب‌ها، هزینه‌ها، درآمدها و … دسترسی داشته باشند. c users reza jarah desktop business 1 1 - نرم افزار حسابداری تحت وب کاربردهای نرم افزار حسابداری آنلاین در کسب و کار همانطور که در بالا گفته شد نرم افزارهای حسابداری آنلاین، گروهی از نرم افزارهای تجاری هستند که به منظور یکپارچه سازی امور مالی و حسابداری ایجاد شده‌اند. این نرم افزارها فوق العاده کارآمد هستند و انجام امور حسابداری را به شدت آسان می‌کنند. به کمک این نرم افزارها شما قادرید امور مالی و حسابداری را از طریق فرمول‌های مربوطه و به راحتی انجام داده و نتایج و گزارش‌های مالی را در دسته‌های منظم و قابل پیگیری به ثبت برسانید تا مشاهده و کنترل آنها برای بخش مدیریت بسیار آسان شود. دسترسی بدون محدودیت زمانی و مکانی به کمک یک نرم افزار حسابداری آنلاین شما قادرید در هرکجا و هر زمان از شبانه روز، به اطلاعات مالی شرکت دسترسی داشته باشید. بعلاوه امنیت حساب‌های شما نیز به شدت افزایش پیدا می‌کنند. شما می‌توانید برای کارمندان مختلف بسته به سمت و جایگاهی که در شرکت دارند، دسترسی‌ ایجاد نمائید و کاری کنید که آنها امور مالی را در یک بستر ایمن انجام دهند. به عنوان مدیر هم قادرید به کمک یک مدیریت ارتباط با مشتری Crm روزنه، بر کار حسابداران شرکت نظارت داشته باشید و مطمئن باشید که آنها وظایف خود را به صورت منظم و دقیقی انجام می‌دهند. c users reza jarah desktop businessm - نرم افزار حسابداری تحت وب اهمیت نیاز به نرم افزار حسابداری آنلاین با گسترش کسب و کار و بزرگ شدن شرکت‌ها، امور مالی آنها نیز بزرگ می‌شوند و گسترش پیدا می‌کنند. از این رو انجام امور حسابداری به روش‌های سنتی و قدیمی، شانس بروز خطا را به میزان زیادی افزایش می‌دهد. شما به یک نرم افزار حسابداری تحت وب نیاز دارید تا از صحت و درستی انجام محاسبات مطمئن شوید و بتوانید اطلاعات مالی را طوری ثبت نمائید که برای افراد مربوطه قابل دسترسی و کنترل باشد.

. در دراز مدت استفاده از یک نرم افزار حسابداری تحت وب می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک زیادی بکند زیرا نیاز به هزینه‌های نگهداری نرم افزار و سرور و واحد آی تی ندارد. پشتیبانی از این نرم افزارها بسیار آسان است و لازم نیست کارشناس در محل کار حضور داشته باشد. این هزینه‌ها، به هیچ عنوان هزینه‌های کمی نیستند و صرفه جویی در آنها تغییرات قابل توجهی در دارایی‌های شرکت ایجاد می‌کند. پشتیبان گیری اتوماتیک اطلاعات در نرم افزارهای حسابداری تحت وب روزنه در محیط‌های اینترنتی صورت می‌گیرد و از این رو فضایی در سیستم‌های شما اشغال نمی‌شود. این موضوع از نظر امنیتی نیز به نفع شرکت شماست زیرا هر شخصی نمی‌تواند به این اطلاعات دسترسی داشته باشد. از آنجایی که انجام کلیه‌ی فرایندهای حسابداری در یک محیط اینترنتی انجام می‌شوند، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و فرایندهای حسابداری دچار کُندی نمی‌شوند. با نرم افزار حسابداری روزنه به روز باشید یکی از مسائل مهم در علم حسابداری به روز بودن اطلاعات بیمه؛ مالیاتی، دارایی و … است. گاهی بی اطلاعی از این اطلاعات می‌تواند منجر به بروز مشکلات مالی مهمی شود. از این رو شما باید دائماً نسبت به این قوانین به روز باشید. از ویژگی‌های نرم افزار حسابداری تحت وب روزنه، به روزرسانی خودکار است. درنتیجه شما نیازی ندارید اطلاعات خود را به روز نمائید و این کار به صورت خودکار رخ می‌دهند. به روز رسانی خودکار نه تنها باعث می‌شود شما از اطلاعات جدید جا نمانید، بلکه مطمئن می‌شوید که آنها به درستی انجام شده و خطایی در کار نیست. کلام آخر یکی از مهمترین مزایای پیشرفت تکنولوژی راحت شدن بخش‌های مختلف کسب و کار و به طور ویژه امور مربوط به حسابداری است. به کمک حسابداری تحت وب و نرم افزارهای مربوطه شما می‌توانید به راحتی به حساب‌های خود رسیدگی کنید و گزارشات مالی سریع و دقیقی بدست آورید. از همه مهمتر قادرید در هر سیستم متصل به اینترنتی از آنها استفاده نمائید و دیگر مجبور به حضور در شرکت نیستید. نرم افزار تحت وب حسابداری باعث یکپارچه شدن بخش‌های مختلف یک کسب و کار و در نتیجه روانی بیشترِ امور می‌شوند. از این رو به نظر می‌رسد که استفاده از  نرم افزار حسابداری ابری روزنه توسط یک کسب و کارها به امری ضروری تبدیل شده است.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

NVR و DVR ها به صورت ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ کانال موجود هستند که تعداد کانال بیانگر تعداد دوربینی است که می تواند به دستگاه ضبط کننده متصل گردد. کارت حافظه دوربین های وای فای و سیمکارتی این قابلیت را دارند که تصاویر را در حافظه خود ذخیره کنند. این دوربین ها بسته به نوع خود قابلیت ساپورت رم از ۱۶ تا ۲۵۶ گیگابایت را دارند. انتقال تصویر دوربین مداربسته انتقال تصویر دوربین ها به سه شکل صورت می گیرد: ۱- انتقال تصویر دوربین با DVR و NVR در این شکل دستگاه ضبط کننده به یک مودم متصل شده و تصویر تمام دوربین هایی که به آن وصل هستند را از طریق اینترنت به نرم افزار مورد استفاده کاربر انتقال می دهد. ۲- انتقال تصویر دوربین وای فای این دوربین ها به طور مستقیم به مودم متصل شده و تصویر را از طریق اینترنت مودم به اپلیکیشن کاربر انتقال می دهد. نکته قابل توجه برای انتقال تصویر دوربین های وای فای باید هر کدام از آنها را به صورت مستقل به مودم وصل نمود. ۳. انتقال تصویر دوربین سیمکارتی این نوع دوربین برای انتقال تصویر به یک سیم کارت فعال که دارای اینترنت است نیاز دارد تا تصاویر را از طریق آن به اپلیکیشن کاربر انتقال دهد. نکته قابل توجه دوربین های سیم کارتی اینست که برای هر دوربین یک سیمکارت فعال نیاز است. بورس دوربین مدار بسته تهران بورس خرید و فروش عمده تجهیزات امنیتی و حفاظتی ایران خیابان جمهوری و میدان امام خمینی است که پاساژ علاالدین ۲ و مجتمع تجاری یگانه از معروف ترین مراکز خرید می باشند. جمع بندی انتخاب دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته یا CCTV نقش مهمی در ارتقای امنیت محیط دارد. برای خرید دوربین مدار بسته باید به مواردی از جمله محیط نصب آن که برای محیط داخلی است یا بیرونی، پوشش مکانی و نیز همپوشانی خود دوربین ها، سنسور و پردازنده تصویر، لنز، رزولوشن، نوع ضبط و انتقال تصویر دوربین توجه نمایید. برای مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته از قسمت مربوطه در سایت ما دیدن نمایید؛ برای نصب دوربین مدار بسته کالابست مناسب می توانید با کارشناسان کالا بست تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

عسل تنها محصول غذایی است که خراب نمی شود . اما آیا عسل تا ابد سالم می ماند ؟ و حقیقت دارد که هیچگاه فاسد نمی شود ؟ تا آخر مقاله با ما همراه باشید . عسل طبیعی به عنوان یک خوراکی غذایی برای زنبور عسل ها در فصل های سرد پاییز و زمستان محسوب می شود . زنبور عسل ها در بهار و تابستان شهد جمع می کنند و عسل تولید می کنند تا در فصل های سرد سال منبعی برای تغذیه داشته باشند . عسل تنها محصول غذایی است که برای ذخیره سازی تولید می شود . در ترکیبات عسل ماده ضد باکتری و میکروب به کار رفته است به همین دلیل است که ، عسل طبیعی تا صدها سال خراب و فاسد نمی شود . در ترکیبات عسل میزان رطوبت و PH بسیار پایین است و دارای میزان بالای قند طبیعی است . به همین دلیل است که هیچگونه باکتری نمی تواند درون عسل جا خوش کند و زود خشک می شود و ازبین می رود . اسموز ماده ای است که رطوبت را از میکروب ها می گیرد در نتیجه آن ها را برای همیشه خشک و نابود می کند . عسل دارای مقدار بسیار زیادی قند طبیعی است و دارای میزان بسیار کمی آب می باشد ، به قدری فشار بین این ترکیبات زیاد است که هیچگونه باکتری نمی تواند در بین آنها نفوذ کند و فاسد شدن آن غیر ممکن است . علت های فاسد نشدن عسل و ماندگاری بالای عسل اسیدی بودن PH عسل بین 5/3 تا 5/4 قرار دارد . به طور کلی میانگین PH عسل باید 9/3 باشد و در این نقطه می تواند کاملا اسیدی باشد . در فرآیند تولید عسل ، اسید گلوکونیک باعث می شود در عسل، شیرین کننده ایجاد شود . به طور کلی حالت اسیدی بودن است که مانع از ایجاد باکتری ها و میکروب های مضر می شود و نمی گذارد عسل فاسد شود . قند بالا و رطوبت کم در ترکیبات عسل 80 درصد قند طبیعی به کار رفته است . فشار قند طبیعی بر روی مقدار رطوبت داخل عسل به قدری زیاد است که فشار تورگور یا فشاراسمزی روی می دهد که مانع از حرکت رطوبت داخل عسل می شود . در بین این فشار ها هر میکربی که نفوذ کرده باشد به طور کلی از بین می رود . عسل دارای 18 درصد آب است که میزان آن در برابر میزان قند طبیعی بسیار کم است و به همین علت است که هیچگاه فاسد نمی شود . آنزیم های ضد میکروبی زنبورها هنگام تولید شهد به عسل ، آنزیم هایی را به ترکیبات اضافه می کنند که کاملا ضد میکروبی است و مانع از ایجاد رشد در داخل عسل می شود . این آنزیم ها ماندگاری عسل را تا حد ممکن افزایش می دهند و مانع از فاشد شدن عسل نیز می شوند . عسل چه زمانی فاسد می شود ؟ درست است که ما در بالا اشاره کردیم و توضیحات کلی در مورد این موضوع به شما ارائه کردیم که عسل هیچگاه فاسد نمی شود اما اگر در نگهداری عسل آگاه نباشیم و مراقبت های نادرست را برای نگهداری از عسل انجام دهیم در مدت زمان کوتاهی عسل خاصیت خود را به کل از دست می دهد و در نتیجه خراب می شود . نگهداری عسل یک مسئله بسیار مهم است که نباید نسبت به آن بی توجه باشید . در ادامه راه های نادرست را شما معرفی می کنیم که می تواند یکی از راه های فاسد شدن عسل در کمترین زمان ممکن باشد. نکته اول در مورد فاسد شدن عسل ظرف نگهداری از عسل می تواند از عوامل اصلی در فاسد شدن عسل باشند . باید به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید از پلاستیک های دست دو برای نگهداری عسل استفاده کنید زیرا مقاوت پلاستیک دست دو کاملا ضعیف شده است و مواد مضری که در تولید و بازیافت آن به کار رفته است به درون عسل نفوذ می کنند در نتیجه عسل بوی پلاستیک را به خود گرفته و خوردن آن می تواند سلامتی بدن را به کل به خطر بیاندازد . یکی از مهمترین مواردی که می تواند در نگهداری عسل بسیار مهم باشد ، ظروفی ست که در آن عسل را نگهداری می کنید . ظروف شیشه ای می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری از عسل باشد . اما به جای ظروف شیشه ای می توانید از ظروف پاستیکی مخصوص عسل که کاملا شفاف و درجه یک هستند نیز استفاده نمایید . عسل گون گز یاسوج نکته دوم فاسد شدن عسل عسل را در جای خشک نگهداری کنید . عسل طبیعی خاصیت جذب کردن رطوبت را به خود دارند و با اضافه شدن آب اضافی به درون ظرف عسل ، میزان آب عسل افزایش می یابد و خاصیت خود را از دست می دهد و در نتیجه خراب می شود . سعی کنید از ظرف عسل را دور از محل هایی که دارای رطوبت هستند نگهداری کنید . در ترکیبات عسل مقدار بسیار کمی رطوبت وجود دارد و اگر عسل را در محیط هایی نگهداری کنید که دارای رطوبت زیاد باشد ، در کمترین زمان ممکن فاسد یا خراب می شود . نکته سوم فاسد شدن عسل طبیعی از ظروف با درب محکم استفاده کنید . وقتی درب بکار رفته به خوبی پلمپ نشود و رطوبت به آن نفوذ کند ، عسل طبیعی به راحتی خاصیت خود را از دست می دهد و فاسد می شود . 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

ویژگی‌های موسسات مهاجرتی معتبر بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین گام برای مهاجرت انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر و مورد اعتماد می‌باشد. گروه مهاجرتی های لیپ با بهره‌گیری از مشاورین و وکلای کارآزموده و متخصص در زمینه مهاجرت و سرمایه‌گذاری به واسطه در اختیار داشتن دقیق‌ترین اطلاعات و به روزترین قوانین مهاجرتی و همچنین سابقه کاری بالا و سال‌ها فعالیت مداوم و موفق در این امر، می‌تواند مسیر مهاجرتی شایسته و درخوری را برای متقاضیان برگزیند. روشن است که روش و هزینه‌های مهاجرت برای افراد مختلف مشابه نخواهد بود و تماما به شرایط و موقعیت فرد و هدف متقاضی از مهاجرت بستگی دارد. از این رو کارشناسان مجرب گروه مهاجرتی های لیپ می‌توانند بهترین گزینه را با توجه به شرایط افراد معرفی کنند. این موضوع یکی از دلایل اصلی تمایز در کیفیت شرکت‌های مهاجرتی می‌باشد. به طور کلی فاکتورهای مهم برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر به شرح ذیل می‌باشد: قدمت و سوابق کاری در امور مهاجرتی میزان موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی داشتن اطلاعات کامل و به روز در خصوص مهاجرت. در این مقاله در رابطه با آپدیت شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا صحبت کردیم.

مزایای پاسپورت دومینیکا های لیپ: • سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا • امکان اقامت در انگلستان با هر بار ورود به مدت ۶ ماه • اقامت در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شنگن با هر بار ورود به مدت ۳ ماه • دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین • سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا • معافیت مالیاتی به مدت ۲۵ سال • امکان اخذ شهروندی برای: • پدر و مادر بالای ۶۵ سال متقاضی اصلی و  همسر • فرزندان مجرد زیر ۳۰ سال • تابعیت و شهروندی مادام‌العمر قابل انتقال به نسل‌های آینده • عدم شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا • بدون نیاز به مدرک زبان • عدم لزوم سفر به دومینیکا و انجام مصاحبه • یکی از سریع‌ترین برنامه‌های اخذ تابعیت و پاسپورت دوم، به طوری که زمان پردازش پرونده تنها ۴ الی ۶ ماه طول می‌کشد.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()