نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

مفهوم گل های مراسم ختم را بدانید!

گل تو مراسم های مختلف ایرانی ها جایگاه ویژه ای داره و از مراسم شادی و جشن گرفته تا مراسمات خاکسپاری تو ایران بدون گل انجام نمی‌شه. اما امروز می‌خواهیم درباره مفهوم گل های مراسم ختم و درباره استفاده درست هر گل در مناسبت های مختلف مثل مراسم ختم یا مراسم عقد و عروسی و سایر مراسم های مناسبتی به نکات جالب و تخصصی دربارشون دقت کنید. معنی و مفهوم گل ها در همه فرهنگ های سراسر دنیا  تقریبا شبیه به همه. گل ها میتونن بیانگر احساسات درونی هر شخصی باشن، پس انتخاب گل (باکس گل، تاج گل، سبد گل، دسته گل) با توجه به نوع و مناسبتش متفاوته. در پروسه آماده کردن تاج گل ترحیم هانی گل به تمامی این مفاهیم توجه می نمایند.

در کشور ما در بین مردم بیشترین گلی که برای مراسم ترحیم ازش استفاده میشه گل گلایله. در صورتی که گل های متفاتی رو با توجه به نوع رنگشون میشه استفاده کرد و هیچ محدودیتی در انتخاب گل برای مراسم ترحیم وجود نداره. هر گل بیانگر یک نوع احساس خاصه، رنگ گل ها هم تاثیر بسزایی در بیان احساس دارن. بهتون توصیه میکنیم قبل از انتخاب گل برای مناسب های ختم، بهتر ه چند لحظه تامل کنید و به این نکته توجه کنید که چه نوع گلی میتونه بیانگر احساس شما و متناسب با مراسم باشه. برای آشنایی بیشتر با مفهوم گل های مراسم ختم با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

مفهوم گل های مراسم ختم یکی از غم انگیز ترین اتفاقات در طول زندگی هر انسانی از دست دادن عزیزانش هست. خیلی از افراد در این شرایطی آرزو میکنن که ای‌ کاش یک فرصت دوباره‌ای برای آخرین مکالمه با متوفی رو داشتن اما هممون میدونیم که این موضوع امکان‌پذیر نیست. با این‌حال راه‌هایی وجود داره که میشه از طریق اون احساس درونی خودمون رو در مورد شخص متوفی بیان کنیم. یکی از این راه ها انتخاب و تقدیم کردن گل ترحیم مناسب که میتونه احساسات شما رو به سادگی نسبت به شخص از دست‌ رفته بیان کنه. دوست دارید که بهش چی بگید؟ در ادامه مقاله به معرفی مفهوم گل های مراسم ختم می پردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

5 نکته ای که باید در مورد مراقبت از خالکوبی جدید بدانید

در نهایت، طرحی که ماه ها در سر خود داشتید اکنون به واقعیت تبدیل شده است و پوست شما یک خالکوبی جدید و جذاب دارد. اما بعدش چی؟ چگونه از آن مراقبت می‌کنید و مطمئن می‌شوید که به خوبی بهبود می‌یابد و همانطور که باید به نظر برسد؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید، توصیه هایی که وی تاتو همیشه به مشتریان خود برای مراقبت بعد از تتو دارند بدین شرح است:

 

1. به توصیه های تتو آرتیست خود عمل کنید

توصیه های مراقبت های بعد از تتو هر تتوکار متفاوت است، و گاهی اوقات حتی تتو آرتیست ها در همان استودیو ایده های متفاوتی در مورد بهترین درمان دارند. به دستورالعمل‌هایی که هنرمندتان به شما می‌دهد گوش دهید - اکثر آنها یک جزوه با توصیه‌هایشان چاپ می‌کنند تا شما آن را بردارید.

 

2. پس از چند ساعت به آرامی تاتو را بشویید

اکثر توصیه ها به شما می گوید که 2 تا 5 ساعت اول پوشش روی خالکوبی را بگذارید، سپس آن را با دقت بردارید و به آرامی خالکوبی را با آب ولرم و صابون مایع ملایم مانند Carex بشویید.

3. یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر بمالید

سپس باید یک لایه نازک از کرم مرطوب کننده بدون عطر مانند Bepanthen (کرم بثورات پوشک) بمالید – هنرمند شما به شما خواهد گفت که چه چیزی را توصیه می کند. پس از آن می‌توانید با فیلم/گاز ریکاوری کنید یا بسته به توصیه هنرمندانتان، آن را در معرض هوا بگذارید. به طور کلی، استودیوها به شما توصیه می کنند که فرآیند تمیز کردن را 3-5 بار در روز تکرار کنید.

 

4. تاتو را تمیز و خشک نگه دارید

خالکوبی را تمیز و خشک نگه دارید و از خیساندن آن در آب به مدت حداقل یک ماه خودداری کنید (دوش گرفتن مشکلی ندارد، حمام مناسب نیست). اگر احتمالاً لباس‌هایتان روی آن ساییده می‌شود، آن را با گاز/فیلم چسبناک و نوار پزشکی بپوشانید.

 

5. از نور مستقیم خورشید خودداری کنید

از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم خورشید مگر در موارد ضروری خودداری کنید. خالکوبی‌های بهبود یافته، به‌ویژه خالکوبی‌های رنگی، می‌توانند در زیر نور خورشید محو شوند – بنابراین وقتی به طور کامل بهبود یافت، مطمئن شوید که با SPF بالا پوشانده شده است (بهترین کرم‌های ضد آفتاب ما را در اینجا بررسی کنید)، اگر می‌خواهید اشعه‌هایی را دریافت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 یکی از شاخص ترین مراکز خالکوبی در این کشور جایی است در نزدیکی لس آنجلس، در فاصله کمی از محله معروف ثروتمندان سانتامونیکا، درست در دل ساحل ونیس. این محدوده یکی از معروف ترین ها برای تاتوست. در امتداد ساحل، حدود بیست مغازه کنار هم ردیف شده اند که مجوز خالکوبی دارند و مشتری هایشان را راه می اندازند.وقتی مشتری وارد هرکدام از این مغازه ها می شود و درخواست خالکوبی می کند، اول درباره طرح می شنود. اینکه آیا خودش طرحی دارد یا خیر. دیوار همه این مغازه ها با انواع و اقسام طرح ها پوشیده شده است. انگار که با این طرح ها، کاغذ دیواری شده باشد. بنابراین انتخاب طرح، کار پیچیده ای نیست.به خصوص اگر هیچکدام از طرح ها مدنظر نباشد، تاتوکار شخصا به مشتری کمک می کند تا طرح دلخواهش را پیدا کند. با این حال آنچه که در این کشور برای خالکوبی یک قانون سفت و سخت محسوب می شود ارائه کارت شناسایی برای اطمینان از سن مشتری است چون خالکوبی برای زیر 18 سال در کشور آمریکا غیرقانونی است.آمریکا اما از آن کشورهایی است که قیمت خالکوبی در آن بسیار بالاست. قیمت هایی که از حدود صد دلار آغاز می شود و در نهایت ممکن است به چند هزار دلار هم برسد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید خالکوبی چهار کلمه و یک طرح کوچک در این کشور چیزی حدود 100 دلار هزینه دارد که طبیعی است هرچه این حجم بیشتر شود قیمت هم بالاتر می رود.

این روزها افراد زیادی را می بینیم که بدون توجه به عوارض تاتو بدن نسبت به انجام آن اقدام می کنند. این کار هم تنها مختص به آقایان نیست؛ بلکه خانم ها و حتی دختر خانم های بسیاری وجود دارند که بدن خود را تاتو می کنند. اگر شما قصد تاتو بدن را دارید، پیشنهاد می کنیم خالکوبی در اصفهان وی تاتو را از دست ندهید. 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

 سالن تاتو در اصفهان است که با تنوع  بسیار بالایی از انواع طرح ها، خدمات تخصصی تاتو بدن را برای آقایان و بانوان ارائه می نماید.تاتو بدن میان جوانان بسیار پرطرفدار است

برخی از متخصصان خالکوبی ممکن است در سبک های خاص خالکوبی، مانند سنتی، سیاه و خاکستری، یا مدرسه جدید تخصص داشته باشند. برخی دیگر ممکن است در پاک کردن خالکوبی یا کارهای پوشاندن تخصص داشته باشند. مهم است که تاتو بدن در اصفهان وی تاتو را انتخاب کنید که با تجربه، آگاه و از روش های ایمنی مناسب پیروی کند تا از تجربه ایمن و رضایت بخش خالکوبی اطمینان حاصل شود.

بهترین کشور برای خالکوبی در نهایت به ترجیحات شخصی و آنچه در تجربه خالکوبی به دنبال آن هستید بستگی دارد. با این حال، چندین کشور وجود دارند که به دلیل فرهنگ خالکوبی و هنرمندان بسیار ماهر تاتو شهرت دارند. در اینجا چند کشور محبوب برای خالکوبی آورده شده است:

     ژاپن - ژاپن به خاطر هنر خالکوبی سنتی خود، معروف به irezumi، مشهور است که دارای طرح های بزرگ و پیچیده است که اغلب از طبیعت یا اساطیر الهام گرفته شده است.

     ایالات متحده - ایالات متحده دارای فرهنگ خالکوبی پر رونقی است که هنرمندان خالکوبی بسیار ماهر و سبک های بسیار متنوعی در دسترس هستند.

     تایلند - تایلند به‌خاطر تکنیک‌های سنتی خالکوبی بامبو که شامل استفاده از چوب بامبو با نوک سوزن برای وارد کردن جوهر به صورت دستی در پوست می‌شود، شناخته شده است.

     برزیل - برزیل صحنه خالکوبی پر جنب و جوشی با هنرمندان بسیار ماهر و طیف گسترده ای از سبک های موجود، از پرتره های واقعی گرفته تا طرح های رنگارنگ و انتزاعی دارد.

     اسپانیا - اسپانیا خانه بسیاری از هنرمندان خالکوبی با استعداد است که در سبک های مختلف از جمله سنتی، مدرسه جدید و سیاه و خاکستری تخصص دارند.



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نیاز به شارژباتری های موبایل معمولاً پس از 1 روز استفاده امری طبیعی بوده و حتی در صورت افزایش میزان استفاده ممکن است ناچار به شارژ دوباره گوشی خود در طول روز شوید. امروزه اکثر گوشی های موبایل از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کنند که سرعت شارژ باتری را به میزان زیادی افزایش می دهد. توان شارژر های ویژه جدید معمولاً بیش از 20 وات بوده و حتی بعضی از برندها شارژر هایی با توان بیش از 100 وات نیز برای گوشی های خود طراحی و تولید کرده اند. با این وجود، شارژر نیز پس از مدتی استفاده ممکن است دچار مشکل یا خرابی شود که احتمالاً این اتفاق را در گذشته تجربه کرده اید. وجود هرگونه مشکل در کابل و شارژر سبب انتقال جریان نامناسب انرژی به سمت باتری شده و از این رو ممکن است در نهایت منجر به خرابی باتری موبایل شما نیز شود. خرید کابل و شارژر جدید مشکلات ناشی از خرابی شارژر گاهی از وضعیت ظاهری آن مشخص بوده و گاهی نیز از عدم شارژ باتری هنگام اتصال شارژر می توان به خرابی آن پی برد. نسبت به مشکلات شارژر باید حساس بوده و در صورت وجود هرگونه خرابی در آن، بهتر است هرچه سریع تر نسبت به تعویض کابل و شارژ گوشی خود اقدام کنید. به این نکته نیز باید توجه داشت که بهترین شارژر برای هر گوشی موبایل، شارژر ویژه ارائه شده توسط همان کمپانی و به نام همان گوشی است. باید از استفاده از شارژر های متفرقه و ویژه گوشی های دیگر جلوگیری به عمل آید.

کابل و شارژر Type C USB Type-c که اخیر در بازار جهانی انقلابی به راه انداخته، به نسبت نمونه های قبلی USB علاوه بر سرعت به کیفیت و دوام نیز توجه کرده است. این نوع شارژر به استاندارد جهانی رسیده است. مزایای کابل و شارژر Type-C از استاندار های متفاوت از جمله USB 3.1 و ارسال توان USB PD پشتیبانی می کند. کابل و شارژر Type-C سومین نسخه ی USB است که حداکثر توان انتقال آن 5000 میلی آمپر یا همان 100 وات است. طراحی کابل و شارژر Type-C به گونه ای است که هم زمان توانایی انتقال اطلاعات و شارژ را داشته باشد.

این مرکز باتری با ارائه کردن شارژر گوشی فونی شاپ، انواع آداپتور و کابل های شارژ سامسونگ، آیفون،هواوی،شیائومی و… با کیفیت های مرغوب و اصلی به همراه دو هفته گارانتی مهلت تست و ضمانت برگشت وجه سعی بر این داشته تا همیشه رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کند و این خود دال بر باکیفیت و اصل بودن محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه است.

قیمت شارژر : قیمت شارژرهای تقلبی بسیار ارزان‌تر است. هنگامی که به دنبال تهیه شارژر برای گوشی خود هستید، ممکن است در بازار سیاه شارژرهای تقلبی اپل را با قیمت 30 هزار تومن نیز پیدا کنید. کسانی که به فروش لوازم جانبی تقلبی می‌پردازند در واقع روی پول افرادی که به دنبال صرفه جویی هستند حساب باز می‌کنند. این که شارژر متشکل از شاخه‌ها و اتصالات می باشد ممکن است باعث شود که یک نسخه معتبرتر، اندکی گران‌تر باشد. با این حال، ارزشش را ندارد که صرفه جویی کنید و چیزی را خریداری کنید که مشخصا برای دستگاه شما ساخته نشده باشد. بسیاری از افراد حاضرند این مقدار هزینه اضافی را بپردازند ولی خیالشان از اصل بودن لوازم جانبی گوشی‌شان راحت باشد. از موارد فوق نتیجه میگیریم کابل و کلگی یکی از مهمترین وسایل جانبی موبایل و تبلت میباشد که در سلامت گوشی موبایل و باتری نقش به سزایی دارد. 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در وب سایت دولت انگلیس آمده است: “ما می‌توانیم به اتباع کشورهای مشترک‌المنافع در کشورهای غیر مشترک‌المنافع که هیچ نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی ندارند کمک کنیم.” در شرایط خاص، مانند پاسپورت گمشده یا دزدیده شده، پاسپورت اضطراری انگلیس نیز می‌تواند با اجازه دولت‌های ملی آن‌ها برای شهروندان مشترک‌المنافع که نماینده آنها نیست‌، صادر شود. پاسپورت دومینیکا پاسپورت دومینیکا خرید تابعیت و پاسپورت مشترک‌المنافع بسیاری از کشورهای مشترک المنافع برنامه‌های تابعیت را از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهند، این برنامه‌ها شامل آنتیگوا و باربودا، دومنیکا، گرنادا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا و وانواتو است. معمولا اخذ شهروندی و پاسپورت این کشورها غیر حضوری و دارای یک پروسه 3 تا 6 ماهه است.

 بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع

طرح بورسیه تحصیلی مشترک‌المنافع یک ابتکار مشترک بین کمیسیون بورس تحصیلی مشترک‌المنافع و دانشگاه‌های انگلستان برای حمایت از دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک المنافع است. هدف از برنامه بورسیه مشترک‌المنافع کمک به دانشجویان کشورهای در حال توسعه مشترک‌المنافع است که دارای صلاحیت عالی علمی هستند اما به دلایل مالی توانایی تحصیل در انگلستان را ندارند. این طرح به آن‌ها امکان می‌دهد از تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های انگلستان بهره‌مند شوند. چه کسانی از این بورسیه تحصیلی بهره‌مند می‌شوند؟ افرادی که شهروند یک مشترک‌المنافع، یا شخص تحت حمایت انگلیس هستند. افرادی که اقامت دائم در یک کشور مشترک‌المنافع را دارند. متقاضیان باید در زمان شروع سال تحصیلی انگلیس در سپتامبر / اکتبر 2020 آماده و در دسترس باشند تا تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلیس آغاز کنند. متقاضی باید ثابت کند در یکسال گذشته درآمد کافی جهت پوشش هزینه‌های تحصیل خود را ندارد. آیا می‌دانید با اخذ پاسپورت دومینیکا فرزندان شما می‌توانند به راحتی در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله کشورهای اروپایی و انگلستان جزء معتبرترین دانشگاه‌ها تحصیل کنند. ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها برای بسیاری از ایرانیان مانند یک آرزوی دست نیافتنی است که با پاسپورت دومینیکا های لیپ به راحتی امکان‌پذیر است.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()