نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اولین مرحله در خرید آنلاین وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر برای خرید است. پس از وارد کردن این اطلاعات، سیستم به صورت خودکار به دنبال کلیه پروازهایی می ‌باشد که با مشخصات وارد شده از طرف شما مطابقت داشته باشد. در این مرحله شما به راحتی با فیلتر کردن ویژگی های مورد نظرتان، بهترین قیمت و ساعت پرواز را می‌ توانید انتخاب کنید. پس از انتخاب پرواز مورد نظرتان به مرحله وارد کردن اطلاعات مسافر می‌ رسید. این مرحله مهمترین مرحله برای خرید بلیط از آس چارتر می ‌باشد. وارد کردن اطلاعات باید با دقت فراوان انجام شود زیرا هرگونه اشتباه در وارد کردن اطلاعات برعهده خود شخص خریدار خواهد بود. مرحله پنجم قسمت پرداخت می‌ باشد. حتما قبل از انجام این قسمت یک بار دیگر اطلاعات شخصی و زمان پرواز را چک کنید. زیرا پس از پرداخت، بلیط برای شما صادر خواهد شد. در این مرحله از طریق سایت به یکی از درگاه‌های پرداخت هدایت خواهید شد و می ‌توانید به صورت آنلاین خرید خود را نهائی کنید. اکنون بلیط شما صادر شده است. به همین راحتی فقط با چند کلیک می توانید بلیط چارتر لحظه آخری آس چارتر را خریداری نمایید. آس چارتر به صورت لحظه ‌ای ارزانترین پروازها را جستجو می ‌کند و نمایش می‌ دهد. بلیط هواپیما سیستمی امکان رزرو بلیط سیستمی از چندماه قبل از تاریخ پرواز وجود دارد. کلاس ‌نرخی این بلیط‌ها معمولاً هر چه به تاریخ پرواز نزدیک ‌ترمی ‌شود افزایش می ‌یابد، بنابراین قیمت بلیط هواپیما سیستمی در چندماه قبل از تاریخ پرواز ارزان تر است. خرید بلیط هواپیما سیستمی مزایای بی‌ شماری دارد و مهم‌ترین مزیتش این است که بلیط سیستمی مستقیماً زیر نظر ایرلاین پرواز فروخته می ‌شود و به ازای آن، خدماتی قابل ‌قبولی به شما ارائه می ‌دهند. معمولاً قیمت بلیط هواپیما سیستمی هرچه به ساعت پرواز نزدیک ‌تر می ‌شود، افزایش می ‌یابد؛ اما در بازه‌های زمانی کم ‌مسافر، درلحظات نزدیک به پرواز، قیمت بلیط هواپیما سیستمی کاهش می ‌یابد. درایران تنها ایرلاین‌های ماهان و ایران‌ ایر بلیط هواپیما داخلی خود را سیستمی به فروش می ‌رسانند. همان‌طور که می‌ دانید کیفیت پرواز و خدمات این ایرلاین‌ها بسیار بالا است و قطعاً از سفر با ماهان و ایران ‌ایر راضی خواهید بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

شهر تبریز، مرکز استان آذربایجان شرقی، با داشتن تاریخ 2500 ساله به خوبی نمایانگر نشانه‌های تمدن و فرهنگ است. داشتن موزه‌های مشهور، برگزاری چندین رویداد فرهنگی و وجود دو دانشگاه معتبر ایرانی در این شهر، تبریز را به مرکز علمی و فرهنگی در ایران تبدیل کرده است. از طرف دیگر وجود جاذبه های گردشگری بسیار تبریز، این شهر را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ایران تبدیل کرده است. به دلیل راحتی سفر، بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند برای سفر به تبریز بلیط هواپیما خریداری نمایند. از این رو فرودگاه تبریز یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور و بلیط هواپیما تبریز به خصوص خرید بلیط هواپیما تهران به تبریز از جمله محبوب‌ترین و پرفروش ترین بلیط های هواپیما در پروازهای داخلی به شمار می‌روند. به دلیل اینکه در فصول و مناسبت‌های خاصی از سال بلیط هواپیما تبریز به سختی یافت می‌شود بهترین راه، خرید اینترنتی بلیط ارزان تهران تبریز آس چارتر است. اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما تهران به تبریز را دارید آس چارتر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مقایسه قیمت بلیط‌های هواپیما تهران تبریز به بهترین قیمت پرواز تهران به تبریز دست پیدا کنید. تمامی پروازهای مستقیم تهران به تبریز و پروازهای غیر مستقیم (با توقف) تهران تبریز در سایت ما موجود است. بنابراین وقت خود را برای جستجوی بليط ارزان تبریز هدر ندهید. ارزانترین بلیط هواپیمای تهران تبریز را از ما بخرید و از مزایای این خرید بهره‌مند شوید. شما قادر خواهید بود با اعمال فیلترینگ مناسب حتی ارزانترین بلیط لحظه آخری تهران به تبریز و ارزان ترین بلیط چارتر تبریز را در آس چارتر بیابید. همچنین با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها، هر گونه تغییر قیمت روز بليط هواپيما تهران تبریز به اطلاع شما خواهد رسید و در نتیجه می‌توانید برای مسیر تهران تبریز پرواز ارزان خریداری نمایید. اما برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما تهران تبریز کافی است از گزینه تقویم قیمتی استفاده نمایید. به کمک تقویم قیمتی آس چارتر می‌توانید ارزانترین نرخ هواپیمای تهران تبریز را در حوالی تاریخ پرواز مورد نظر خود از سایت آس چارتر خریداری کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

اطلاعات مهم بليط  قیمت بلیط مشهد استانبول آس چارتر

داشتن اطلاعات کافی در مورد بلیط هواپیما مشهد استانبول به ما کمک می کند تا سفری ایمن و آگاهانه تر داشته باشیم. در این قسمت ما تمام اطلاعات لازم که باید درباره بلیط هواپیما مشهد استانبول بدانید را بررسی می کنیم:

استرداد آنلاین بلیط.امکان استرداد آنلاین بلیط یکی از ویژگی های مهم در برخی از سایت های معتبر است، تا هر زمانی که مسافر از سفر خود پشیمان شد بتواند بدون مراجعه حضوری بلیط سفرش را لغو کند.توجه کنید که زمان استرداد بلیط بسیار مهم است و شما هرچه سریعتر برای اینکار اقدام کنید خسارت کم تری متوجه  تان خواهد بود.

.بهترین زمان سفر به استانبول آب و هوا دلنشین و موقعیت جغرافیایی آن از عواملی هستند که به محبوبیت بیشتر استانبول افزوده و باعث شده اغلب گردشگران تصمیم به سفر آن بگیرند. به طور کلی در تمام ماه‌های سال امکان سفر به این شهر وجود دارد، اما فصل‌های بهار و پاییز، از بهترین زمان‌های بازدید از آن است. تجربه لذتی که پس از یک بار بازدید از استانبول کسب می ‌نمایید، شوق سفرهای دیگرتان را چند برابر می ‌نماید.

 


:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قیمت بلیط تهران کرمان آس چارتر رفت و برگشت

رزرو بلیط به صورت رفت و برگشت برای مسافرانی که قصد دارند در هر دو مسیر به صورت هوایی سفر کنند، بهترین انتخاب خواهد بود. چرا که در این صورت علاوه بر صرفه جویی در زمان، می توانید برنامه ریزی دقیق تری برای سفر خود داشته باشید. جهت رزرو پرواز دو مسیره ازآس چارتر، کافیست در ابتدای جستجو، از کادر بالای صفحه گزینه " رفت و برگشت" را انتخاب نمایید و در ادامه مراحل رزرو را طبق راهنمای ارائه شده طی کنید. همچنین در صورتی که در صفحه پروازها هستید، می توانید، با استفاده از گزینه "بالعکس" پروازهای مسیر مخالف را مشاهده و بهترین گزینه را رزروکنید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تابا کمتر ازسه دقیقه به صورت آنلاین بلیط چارترتهران کرمان و بلیط هواپیما چارتر کرمان تهران را رزرو نمایید.

اطلاعات پرواز تهران کرمان

مطمئناً داشتن آگاهی کافی در رابطه با مسیر پروازی، یکی از مهم ترین ملزومات در سفر هوایی به شمار می رود، چرا که اطلاعات پرواز به مسافر کمک می کند، تا بتواند به صورت دقیق تر، برای زمان رسیدن به مقصد برنامه ریزی داشته باشد. در ادامه تمامی موارد مورد نیاز برای بلیط هواپیما تهران کرمان را بررسی خواهیم کرد.

خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران کرمان

آس چارتر به عنوان یکی از معتبرترین سامانه های رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، همواره درتلاش است تا با ارائه خدمات کامل و بی نقص در جهت جلب رضایت و رفاه مشتریان قدم بردارد. با رزرو پرواز تهران کرمان از آس چارترامکانات و خدمات متنوعی در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت، که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

امکان رزرو ارزان ترین پرواز (با دسترسی به تقویم پرواز و مقایسه پروازهای مختلف با یکدیگر)

امکان رزرو انواع بلیط (سیستمی، چارتری)

پشتیبانی 24 ساعته ( بدون تعطیلی و در تمام ساعات شبانه روز)

استرداد آنلاین ( امکان کنسلی بلیط در سریع ترین زمان ممکن)



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

قیمت بلیط تهران یزد آس چارتر

قیمت بلیط هواپیما گاهی می ‌تواند آن قدر بالا باشد که شما را از سفر کردن منصرف کند. در مواقعی که می ‌توانید زمان پرواز خود را به شهرمقصد جابه‌جا کنید، به ویژه اگر مسیر سفرتان پرتقاضا باشد بهترین گزینه بلیط لحظه آخری چارتری است. علت قیمت پایین بلیط‌های لحظه آخری چارتری نزدیک بودن به زمان پرواز است و با کمی جستجو می ‌توانید بلیط همان مسیر را نصف قیمت بلیط سیستمی تهیه کنید. بنابراین اگر سفرهای مقرون به صرفه را ترجیح می ‌دهید و برایتان مهم است که با هزینه کمتر خدمات باکیفیتی دریافت کنید، خرید بلیط لحظه آخری تهران یزد و برگشت بلیط هواپیما یزد به تهران چارتر را ازسایت آس چارترانتخاب عاقلانه‌ای است. اطلاعات پرواز تهران یزد

چنانچه قصد دارید برای سفر خود دقیق تر و حساب شده تر برنامه ریزی کنید، قاعدتا به اطلاعات پرواز نیاز خواهید داشت. برای مسیر هوایی تهران به یزد، اطلاعات به شرح زیر است:

قیمت بلیط پرواز برای کودکان با سنین مختلف چگونه محاسبه خواهد شد؟

قیمت بلیط کودکان در پروازهای چارتری برابر با بلیط بزرگسالان می باشد. در پروازهای سیستمی بر اساس سه رده سنی نوزادان (زیر دو سال)، کودکان (2 تا 12 سال) و بزرگسالان (بیشتر از 12 سال) نرخ گذاری انجام شده و برای نوزادان و کودکان تخفیف ارائه می شود.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

‎ ‎بلیط هواپیما تهران شیراز ‎ در میان پروازهای چارتر شیراز، بلیط چارتری تهران شیراز یکی از محبوب ‌ترین پروازها به شمار می‌ رود. ‏برای خرید بلیط چارتر در مسیر رفت و یا خرید ‏بلیط چارتر شیراز تهران در مسیر برگشت کافی است ‏پروازهای شیراز را به صورت رفت و برگشت درآس چارتر جستجو نمایید. چنانچه بلیط هواپیما تهران ‏شیراز ‏چارتر ویا بلیط هواپیما چارتر شیراز تهران موجود باشد برچسب چارتر درکنار نتایج پرواز به نمایش در می‌آید. ‏همچنین در بخش فیلترینگ آس چارتربا ‏اعمال گزینه پرواز چارتر شیراز، می‌ توانید به پرواز چارتر تهران ‏شیراز و پرواز چارتر شیراز تهران دسترسی پیدا کنید و با مقایسه نرخ بلیط ها، اقدام به خرید ‏بلیط چارتر‎ ‎نمایید.‏

 


:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

در مسیر هوایی تهران به مشهد پروازهای زیادی با قیمت‌های متفاوت وجود دارد، پرواز های اکونومی که معمولا قیمت مصوب دارند و ارزان تر اند، بلیط‌های چارتری و بلیط ‌های لحظه آخری و پروازهای بیزینس کلاس که امکانات و خدمات بیشتری داشته و هزینه بالاتری دارند. طبق جدول نرخی که انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در آذرماه 1400 تعیین کرده‌اند، البته این قیمت برای پروازهای اکونومی است و شامل پروازهای بیزینس کلاس نمی ‌شود و همچنین امکان تغییر در این برنامه وجود دارد بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط هواپیما تهران به مشهد باید زمان حرکت خود را در سایت وارد کرده و قیمت دقیق بلیط‌ها را بررسی و مقایسه کنید. قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد برای کودکان معمولا نیم بها محاسبه می‌ شود.



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

سایت تخصصی فروش اینترنتی امداد موبایل از سال 1397 فعالیت خود را در حوزه فروش قطعات موبایل و تکنولوژی آغاز کرد و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تا کنون بوده است.

 در قسمت “باتری ها” با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

در بخش تاچ ال سی دی هم میتوانید با جستجوی برند گوشی مورد نظر از ویژگیها و خصوصیات آن و حتی آموزش تصویری تعویض آنها بهره ببرید.

درباره بخش آموزش و تعمیرات

در سایت امداد موبایل سعی کردیم به صورت تخصصی به آموزش تصویری تعویض انواع ال سی دی و باتری بپردازیم.

همچنین مطالبی از قبیل معرفی موبایل، تبلت، معرفی بازی و نرم افزارهای پرمخاطب، آموزش های مفید و کاربردی و … در بخش خبرها و تازه های سایت ارائه می شود.

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان امدادموبایل با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کلیه کالا های سفارشی است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر برندهای بین المللی انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.ضمنا یادآور میشویم که کلیه محصولات ما دارای گارانتی می باشند.

مهمترین اصل فروشگاه اینترنتی امداد موبایل کیفیت اجناس و رضایت مشتری بوده و خواهد بود.

آدرس دفتر مرکزیتهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه ۷، واحد ۸

ساعت مراجعه حضوری: 10 الی 18 شنبه تا پنجشنبه

تلفن تماس: 09129679274 – 02188653117

آدرس دفتر شیراز: شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09178951513

ساعت مراجعه حضوری: 9 الی 14 و 18 الی 21 شنبه تا پنجشنبه

مدیریت و صاحب امتیاز وب سایت:

خالد احراری   –   تلفن تماس 09129679274   –   ایمیل: khaled.ahrari26@gmail.com



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

برنامه های پزشکی و مدت دوره پزشکی در روسیه

 
یکی از سوال های مهم این است که پزشکی در روسیه چند سال طول می کشد؟
 
جواب این سوال را موسسه حقوقی نادیا برای ما گرد آوری کرده است و ما نیز برای افزایش اطلاعات شما در این مورد این مطلب را ایجاد کردیم تا دانشجویان عزیز از آن نهایت استفاده را ببرند و البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر سوال دیگری در این مورد داشتید میتوانید به سایت موسسه حقوقی نادیا مراجعه کنید و از مشاوران و متخصصان این گروه راهنمایی های لازم را برای تحصیل پزشکی در روسیه دریافت نمایید.
در دانشگاه های روسیه برای گرفتن مدرک دکترای پزشکی و پزشکی عمومی، دندانپزشکی بسته به زبان آموزش ،حدود 6-7 سال زمان لازم است.
دوره های پزشکی در هر دو زبان انگلیسی و روسی به دانش آموز ارائه می شود.
یک دوره پزشکی که در کلاسهای روسی تدریس می شود، برای تکمیل 7 سال زمان می برد.
برای دانشجویان بین المللی آموزش زبان روسی یک دوره ی ابتدایی یک ساله نیز  طول می کشد.
برای زبان انگلیسی 6 سال زمان می برد.
 
مدارک لازم برای پزشکی در روسیه
 
برای ویزای دانشجویی: پس از دریافت “نامه دعوت به تحصیل” از وزارت مهاجرت فدراسیون روسیه، دانش آموزان باید به سفارت / کنسولگری  روسیه در کشور خود برای درخواست ویزای دانشجویی مراجعه کنند.
 
اسناد زیر لازم است:
 
پاسپورت معتبر.
فرم درخواست ویزا به طور کامل تکمیل و امضا شده.
دو عکس پاسپورت اندازه یک عکس 35 میلیمتر × 45 میلیمتر با پس زمینه سفید.
نامه پشتیبانی از ویزا از دانشگاه یا کالج و کپی نامه پذیرش از دانشگاه یا کالج.
گواهی ایدز (آزمایش اچ آی وی).
 
مزایای تحصیل پزشکی در روسیه
 
تحصیل پزشکی در روسیه، ارزان تر از اروپا و ایالات متحده آمریکا است؛
دانشگاه ها در سرتاسر کشور قرار دارند، شما می توانید دانشگاهی را انتخاب کنید که به کشور شما نزدیک تر است.
تمام حوزه های پزشکی ارائه می شوند، از پزشکی عمومی گرفته تا جراحی، رادیولوژی و غیره؛
اگر علاقه مند به کار علمی هستید و قصد دارید که پایان نامه بنویسید، می توانید یکی از دوره های تحصیلات تکمیلی را انتخاب کنید و یا به تحصیل در دانشگاه خود ادامه دهید.


:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده
طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 


:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()